.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عدم دسترسی روستاهای مازندران به اینترنت و محرومیت از دریافت یارانه ها

سایت وطنم ارا که به خوبی مطالبات روستائیان عزیز را منعکس می کند در جدیدترین یادداشت خود از عدم دسترسی روستائیان به شبکه اینترنت انتقاد کرد .

این پایگاه خبری عدم دریافت مبالغ یارانه ها را توسط برخی از روستائیان در استان ماتزندران را از تبعات عدم دسترسی به اینترنت دانست و نوشت :

درهفته جاری با خبر شدیم که جمعی از مردم روستای اراء به علت عدم تایید کارت (عابر بانک) و دسترسی نداشتن به اینترنت از دریافت یارانه ها محروم گردیده اند.

به همین خاطر پس از مراجعه به بانک صادر کننده کارت عابر بانک مطلع شدیم که حساب های افراد از سوی دستگاه های مربوطه تایید نگردید واین امر خود باعث شد که متاسفانه افراد زحمتکش و کم بظاعت روستایی که جزء اصلی ترین اقشار دریافت کننده های یارانه های می باشند پس از چند ماه از اجرای این طرح عظیم اقتصاد ی نتوانند از حق خود بهره مند شوند.

وطنم ارا از مسئولین استان استمداد نمود و افزود :از مسئولین امر بخصوص استاندار محترم که نماینده دولت در اجرای این طرح ملی در استان مازندران می باشد خواستار توجه ای ویژه به مشکلات موجود در منطقه ، بخصوص روستای اراء بوده تا این بار هم ما را از خدمات شایسته خود در این دولت خدمتگذار بهره مند سازند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.